Sunday, February 8, 2009

datang lagiyh!!

die dtg lg..
but i shud accept it...
lampu merah evry month mndtgkan ketakutan pd ku.. =(
sakit yang menimpa tak leyh tahan..hanya kepada Nya aku berserah...
semoga sakitku pada setiap bulan akan berkurangan...hope so!!
......................................................................................................................................................................

hUhuu...pergi velo td..kenyang...
tp ase cm nak muntah sbb milo ais die cam manis sgt lah..
loya tekak odennn...
pusing2 downtown den bLi sLuar utk my hubby tp slua tu tak padan lah ngn die..
so aku aMikk..
kna bLi baru uTk die...
huhu....besar sangat die tuh...
hahahha
uRMmm... so tired jalam2!!


really mish him!!
damn....
hahhahaa
mish him........
.............................................................................
Las nyte "die" dah baca bLog aku...
but i need to tell the truth to u, my hubby..
i love u so much!!
kamu tidak jahat lah..
saya tak penah cakap kamu jht...
sebab kamu dah bnyak toLong saya...
saya terlalu mencintai dan menyayangi kamu sepenuh hati saya...
terlalu sayang pada narul ridzuan b. naharuddin...
saya menangis sebab saya terlalu sayang kamu...
saya tidak sampai hati utk menyakiti kamu evnthough marah sama kamu...
n saya terlalu sayang kamu...sayang sangat2!!
saya mahu kamu tahu apa yang saya buat...
saya x mahu langsung membelakangi kamu...kerana cinta saya adalah tulus buat kamu seorang sahaja...
dats y........................................
I LOVE YOU SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!




1 comment:

mE iS aS said...

wah...im so touched read ur blog this time..ur so so so sweet honey..and i believe in u that u really love him.thats true love..or myb endless love..hope u both remain as sweetcouple..