Monday, December 29, 2008

result

alhamdulillah..aku dah tanya result kat maktab pg td..aku kol maktab..lulus lah...kelas2 aku alhamdulillah lah setakat yg kol pon semuanya ok..diba,lin,wawa semuanya ok..hope2 kls aku semuanya ok blaka..tak der yg failed..
huhu..tapi pointer tak dapat tahu lg..
tak per lah stakat lulus pon ok dah..
tak mahu repeat..sebab ada dengar kaba ada yang failed ( cmpur ngn sem2 len)
huhu
takot seyh..
hahah
urM..rungsing gak.takot silap nama ker..
huhu..tapi setakat niyh bdk PBM tak der lg nama aini.huhu..
lg pOn tadi dy suh aku cakap nuM ic aku n dy tanya aku ejaan U dLm namaku..
aku rasa dah btol...den dy cakap lulus......
alHamdulillah...syukur giler pada allah s.w.t =)

1 comment:

mE iS aS said...

praise to god dear...nxt,after u get the pointer...tell me ok..huhu